NELT d.o.o.
sa sjedištem u Istočnom Sarajevu
Kao začetnik sadašnje kompanije Nelt d.o.o. u Bosni i Hercegovini, 1999. godine je osnovana firma Orbitko, kao poddistributer konditorskih i duvanskih proizvoda. Sjedište firme se nalazilo u Trebinju.
Od 2006. godine kreće partnerstvo sa kompanijom Nelt Co, da bi već 2010. godine firma promijenila ime iz Orbitko u Nelt d.o.o., a samim tim i sjedište firme prelazi u Istočno Sarajevo, gdje se i danas nalazi. Pored sjedišta u Istočnom Sarajevu postoje regionalni distributivni centri u Banjaluci i Bijeljini.
Zahvaljujući stalnom unapređivanju kvaliteta i širenja asortimana usluga, kao i ulaganja u razvoj zaposlenih, mi smo danas jedna od vodećih distributerskih kuća na teritoriji Bosne i Hercegovine.
Nelt d.o.o. je danas kompanija koja pruža vrhunske usluge u oblasti distribucije, logistike i marketinga, te pokazuje maksimalnu efikasnost i efektivnost u poslovanju.
Naši partneri su velike domaće i međunarodne kompanije, čije dugogodišnje multinacionalno iskustvo i znanje u kombinaciji sa našom energijom, fleksibilnošću i kreativnošću, iz godine u godinu donosi uspjeh i rast.
Preko 20 godina Nelt gradi puteve uspjeha. Iskustvom, znanjem i radom. Nelt je uvijek prednjačio u inovacijama, pa smo tako, željeli da odemo korak dalje od standardnih definicija kompanijske kulture.
Definisali smo osnove našeg rada, donijeli niz odluka koje želimo da sprovodimo i reafirmisali profesionalne oslonce koje naša kompanija primjenjuje u svakodnevnom radu.
Ova strategija, koju smo nazvali TRI O, je način i putokaz za sve u Neltu, kako da postanu ambasadori naše kompanije, na radnom mjestu i gdje god da se nalaze. Takođe, naše vrijednosti su i naša lična karta, pokazatelj našeg etičkog i odgovornog pristupa biznisu.
Naša OSNOVA – Šta radimo i na koji način?
Gradimo puteve uspjeha do krajnjih potorošača za proizvode, usluge i ideje, uz pomoć velikog iskustva, teorijskog i praktičnog znanja i predanog rada, u svim oblastima poslovanja.
Naša ODLUKA – Šta želimo da budemo i za koga?
Predano težimo ka tome da budemo prvi izbor:
Liderskim kompanijama, za usluge distribucije i logistike na teritorijama i tržištima u okviru kojih poslujemo;
Cijenjenim partnerima, kroz maksimizaciju efektivnosti našeg rada u svim oblastima poslovanja;
Posvećenim zaposlenima, sadašnjim i potencijalnim, koji žele da rade u izazovnom i dinamičnom okruženju koje im pruža mogućnosti za lični i profesionalni razvoj;
Renomiranim društvenim institucijama, u inicijativama za poboljšanje kvaliteta života u zajednicama u okviru kojih poslujemo.
Naši OSLONCI – U šta vjerujemo i šta nam garantuje uspjeh?
Profesionalnost.
Posvećenost.
Preuzimanje inicijative.
Timski rad.
Pobjednički mentalitet.
Privredno društvo za unutrašnju i spoljnu trgovinu “NELT” d.o.o. Istočno Sarajevo
Aerodromska bb 71123 I. Sarajevo
tel/ +387 57 318 958
fax/ +387 57 318 893
officesarajevo@nelt.ba
društvo sa ograničenom odgovornošću – d.o.o.
Hajrudin Ahmetlić
kapital UKUPNO – 15,000,000,00 
u novcima: 15,000,000,00
u stvarima: /
u pravima: /
 
4401345650007
401345650007
401345650007
Trenutno ažuriramo ovu kategoriju.
Vaš NELT.
Trenutno ažuriramo ovu kategoriju.
Vaš NELT.
Trenutno ažuriramo ovu kategoriju.
Vaš NELT.
veliko (sukladno važećem Zakonu o računovdostvu i reviziji FBiH)
Nelt d.o.o. – Bijeljina
Hase 19A 76300 Bijeljina
tel/ +387 55 382 091
fax/+387 55 382 090
officebijeljina@nelt.com 
Nelt d.o.o. – Banja Luka
Veliko Blaško bb 78250 Laktaši
tel/ +387 51 501 644
fax/ +387 51 501 630
officebanjaluka@nelt.com
Trenutno ažuriramo ovu kategoriju.
Vaš NELT.
Trenutno ažuriramo ovu kategoriju.
Vaš NELT.
Trenutno ažuriramo ovu kategoriju.
Vaš NELT.
Financijski izvještaj za 2017. godinu biti će uskoro dostupan.
Vaš NELT.
Distribucija robe široke potrošnje
Distribucija robe široke potrošnje predstavlja našu osnovnu djelatnost. U toj oblasti smo neprikosnoveni, jer našim partnerima možemo da ponudimo kompletnu uslugu – uvoz i carinjenje robe, skladištenje, marketinške usluge, prodaju i dostavu.
Za sve prodajne programe koje distribuiramo, garantujemo dostupnost robe finalnim potrošačima u svakom trenutku i na svakom mjestu. Naš cilj je da dostignemo ideal distribucije – 100 % preporučenog portfolija, u 100% objekata, tokom 100% vremena.
Distribucija duvanskih proizvoda
Distribucija duvanskih proizvoda, pored distribucije robe široke potrošnje čini našu osnovnu djelatnost.
Kompanija koja je prethodnik Nelta u BiH – Orbitko,  krajem 90-tih godina, je bila pionir modernog načina distribucije duvanskih prerađevina u Bosni i Hercegovini. Naše dugogodišnje iskustvo i znanje koje smo stekli, prepoznali su svjetski lideri u proizvodnji duvanskih prerađevina te nam povjerili distribuciju svojih brendova.
Duvanske prerađevine, za razliku od roba široke potrošnje, zahtjevaju  prisutnost u maloprodajnim objektima svih formata od kioska preko benzinskih stanica do hiper marketa. Ponosni smo na broj objekata koju naša prodajno-logistička organizacija servisira na dnevnom, sedmičnom i mjesečnom nivou.
Usmjerenost na kvalitet usluge, organizacija, poznavanje lokalnog tržišta, kao i dobra geografska pokrivenost Bosne i Hercegovine su ono što nas izdvaja u odnosu na konkurenciju, i čini liderskom distributerskom kućom na ovim prostorima.
Lanac snabdijevanja
Naš osnovni cilj je pružanje vrhunskih usluga u oblasti distribucije i logistike. Neophodan uslov poslovnog uspjeha svake distributerske kompanije je razvijen i moderno organizovan lanac snabdijevanja, te logistička rješenja prilagođena zahtjevima klijenata.
Aktivnosti u sektoru lanca snabdijevanja počinju planiranjem zaliha – naručivanjem robe od naših partnera uz održavanje optimalnog nivoa zaliha na svim skladišnim lokacijama kompanije uz minimalne troškove.
Osnovni proces u sektoru planiranja zaliha je predviđanje tražnje. Rezultati koje postižemo u ovoj oblasti, a koji su u rangu najboljih na globalnom nivou, kao posljedicu imaju balansiran nivo zaliha, koji prati promjene na tržištu, a nama omogućava dostizanje jednog od naših najvažnijih ciljeva – dostupnost robe u svakom trenutku našim krajnjim potrošačima.
Centralni distributivni centar kompanije se nalazi Istočnom Sarajevu, u neposrednoj blizini Međunarodnog aerodroma Sarajevo, sa preko 3700m² skladišnog prostora različitih temperaturnih režima i blizu 20 zaposlenih u njemu.
Skladišta u okviru centralnog distributivnog centra imaju kapacitet od oko 3850 paletnih mjesta, i opremljena su najmodernijom regalnom i pretovarnom tehnikom, što nam omogućava optimizaciju i bezbjedne uslove rada.
Optimalne performanse možemo da obezbjedimo samo stalnim unapređenjem procesa upravljanja i maksimalnim iskorišćenjem svih skladišnih resursa. Zato smo se početkom 2011. godine odlučili za implementaciju kompjuterizovanog sistema skladišnog upravljanja (WMS) G.O.L.D. Stock, proizvoda kompanije Aldata Solution, kojim upravljamo svim procesima u skladištu. Ovaj višenamjenski sistem je omogućio kompaniji uskladištenje preko 7000 proizvoda uz primjenu najbolje skladišne prakse i tačnost isporuka iznad 99.5%.
Pored centralnog distributivnog centra u Sarajevu, Nelt posjeduje i savremene regionalne distributivne centre u Banja Luci (2.500 m2) i Bijeljini (1.500 m2), kao i moderno opremljen cross-dock u Mostaru.
Roba se kupcima isporučuje flotom koju čini preko 40 vozila nosivosti od 640kg do 7,5 tona, različitih temperaturnih režima. Sva vozila su opremljena GPS uređajima, a organizacija, kontrola i praćenje cjelokupnih transportnih i dostavnih ruta se vrši pomoću savremnog softverskog rješenja za organizaciju i optimizaciju transporta.
Trade Marketing
Poslovanje naših klijenata unapređujemo putem pružanja kvalitetnog servisa, zajedničkog planiranja i organizovanja aktivnosti koje su usmjerene ka ostvarenju najboljih poslovnih rezultata i zadovoljenju potreba krajnjih potrošača. Shodno tome, na terenu je svakodnevno naš tim koji čini više od 170 zaposlenih, a koji ima neposredan kontakt sa našim proizvodima, klijentima i potrošačima.
Prodaja je organizovana po teritorijalnom i funkcionalnom principu, u zavisnosti od tipa i strukture kupaca. Na svim tržištima na kojima poslujemo u potpunosti pokrivamo sve prodajne kanale i objekte. Naši prodavci su opremljeni najsavremenijim ručnim računarima u kojima imaju definisane dnevne planove obilazaka, potpuni uvid u raspoloživost robe i informacije o kupcima.
Uz pomoć ovih uređaja, kreiraju porudžbine na terenu i putem 3G+ mreže šalju podatke na obradu pratećim službama, kako bi se nakon zaokruživanja cijelog procesa, roba na najbrži mogući način našla na policama kupaca. Svi zaposleni u sektoru prodaje, počev od aranžera i promotera, preko prodavaca, do menadžera, obučeni su prema standardima i načinu poslovanja naših inostranih partnera.
Kako bismo dodatno pomogli da se proizvodi sa polica nađu u korpama potrošača, našim partnerima pružamo i usluge trejd marketinga. One se ogledaju u popunjavanju i izlaganju proizvoda na policama, osmišljavanju i organizovanju promotivnih aktivnosti, brendiranju vozila, proizvodnji reklamnog materijala i prikupljanju podataka sa terena. Naš kreativni tim, koji čini više od 10 zaposlenih na terenu, u stanju je da realizuje svaku želju naših klijenata i doprinese boljoj prodaji proizvoda koje distribuiramo.
Skladištenje
Zadatke novih klijenata u segmentu skladištenja spremno dočekujemo jer smo kroz bogato iskustvo sa postojećim klijentima, liderima iz različitih industrija, razvili ekspertizu i infrastrukturu koju čini preko 125.000 m 2 skladišnog prostora u ambijentalnom, hlađenom i smrznutom režimu na tržištima Srbije, Crne Gore, BiH i Makedonije. Tokom 2015, postojeći WMS je unaprijeđen najnovijom Pick by Voice tehnologijom komisioniranja.
Transport
Vašim potrebama, na polju transporta robe u različitim temperaturnim režimima, spremno odgovaramo na teritoriji širom Evrope i Rusije. Referentna lista korisinika svrstava nas u lidere regiona jugoistočne Evrope. Vozila u vlasništvu kompanije posjeduju najsavremeniju opremu i opremljena su po TAPA TSR standardu nivoa A, tako da možemo ispuniti i najzahtjevnije transportne zadatke.
Carinsko posredovanje
Oslonite se na naše dugogodišnje iskustvo u zastupanju pred carinskim organima u postupcima carinjenja robe široke potrošnje, prehrambenih proizvoda, farmaceutskih proizvoda, tehničke opreme i robe opšte namjene. Svojim klijentima pružamo i servis pribavljanja neophodnih certifikata, atesta, kao i sanitarnih, veterinarskih i tržišnih uvjerenja i dozvola. U okviru logističkog kompleksa CDC Sarajevo, kao i u filijalama u Banja Luci i Bijeljini, na raspolaganju su vam skladišta za smještaj carinske robe termokontrolisanog i ambijentalnog režima.
CONOPS – Dodatne usluge
Zbog kontinuirane potrebe klijenata da svoje proizvode prilagode navikama potrošača razvili smo CONOPS usluge za doradu i prilagođavanje pakovanja svih asortimana roba široke potrošnje, prehrambenih, farmaceutskih proizvoda kao i tehničkih proizvoda. To podrazumijeva procese prepakivanja, obilježavanja, formiranje komercijalnih pakovanja po zahtjevu klijenata, pravljenje promotivnih i akcijskih setova. Svi procesi i operacije su predmet redovnih internih i eksternih provjera kvaliteta, a tokom 2016. godine izvršena je recertifikacija HACCP standarda.
Dostava
Roba se kupcima isporučuje flotom koju čini preko 50 vozila od 1 do 24 tone, različitih temperaturnih režima. Sva vozila su opremljena GPS uređajima, a organizacija, kontrola i praćenje cjelokupnih transportnih i dostavnih ruta se vrši pomoću savremenog softverskog rješenja za organizaciju i optimizaciju transporta.
Rutiranje dostave za kompletnu dostavnu flotu se vrši kroz softver za dinamičko rutiranje (Sky Track, dobavljač Artronic), sistem koji dobija podatke iz ERP-a (SAP), na osnovu kojih se izračunavaju optimalne dostavne rute. Dinamički sistem rutiranja podatke o dostavnim rutama prenosi preko ERP-a u softver za skladišno poslovanje WMS Gold u kojem sedalje vrši odvajanje robe za dostavu. Dostavna vozila su opremljena PDA uređajima koji omogućavaju vozaču detaljan pregled svih parametara vezanih za dostavu: detalji rute, pregled otpremnica, statusi dostavnih zadataka, navigacija prema planu dostave.
Interna logistika
In-house logistika je poslovni termin koji označava prisustvo logističke kompanije na lokaciji domaćina.
Interna (IN-House) logistika može predstavljati proces koji označava preuzimanje proizvoda koji napušta proizvodnu liniju, pakovanje proizvoda prema zahtjevima i standardima domaćina, obskrba proizvodnih linija odredjenim potrošnim materijalima i reporomaterijalima, sistemska evidencija i obilježavanje robe prema inputima iz sistema, transfer proizvoda do skladišnih lokacija, skladištenje robe, migracije u okviru skladišnih lokacija, inventura, priprema robe prema nalogu domaćina, sistemska evidencija, otprema robe, održavanje opreme za manipulaciju robom, upravljanje otpadom , itd….
Ovo je osnovni spisak aktivnosti koje svakodnevno obavljamo na lokaciji naših klijenata. Obim i djelatnosti se  mijenjaju u zavisnosti od potreba i zahtjeva svakog pojedinačnog klijenta. Nelt svojim pristupom domaćinu omogućava fleksibilnost u planiranju i realizaciji svojih osnovnih operacija, brzu i efikasnu organizaciju, izvrsnost i bazu znanja kojom svoje osnovne operacije oplemenjuje i stvara dodatnu vrijednost kompaniji kroz određene uštede u raznim oblicima (vrijeme, resursi, novac).
Servis klijenata
Servis klijenata je  pružanje kompletne podrške u upravljanju dokumentacijom, zahtjevima i reakcijama klijenta. Navedeno je omogućeno postojanjem centra za podršku klijentu, tj. operativnog centra za servis  navedenih  usluga.
Članovi uprave:
  • Dejan Milunović  direktor
Sistem menadžmenta kvalitetom u Neltu baziran je na procesnom pristupu i težnji ka konstantnom unapređenju. Sve aktivnosti koje sprovodimo koncipirane su prema PDCA (plan–do–check–act) ciklusu, što znači da su sistematizovane, planske i da za svaku od njih postoji analiza nakon realizacije, kao i mjere usmjerene ka poboljšanju procesa.
Implementacijom HACCP sistema prema zahtjevima Codex Alimentariusa, potvrdili smo opredjeljenost ka potpunom ispunjenju zahtjeva korisnika i regulative, kao i liderskoj poziciji na tržištu.
Trenutno ažuriramo ovu kategoriju.
Vaš NELT.
Politika regrutacije i selekcije kandidata
Naša ideja je da u svakom kandidatu pronađemo njegove najbolje osobine, identifikujemo pravi potencijal i posao koji odgovara njegovom senzibilitetu.Opšti princip regrutacije i selekcije kojim se vodimo u Neltu je pružanje jednakih šansi svim kandidatima.
Procedura selekcije je definisana tako da svi kandidati, koji odgovaraju uslovima otvorene radne pozicije, budu pozvani u sljedeći korak u selekciji – testiranje.Prvi je test opšteg znanja, verbalnih sposobnosti, te matematičko-logički zadaci.
Kandidate koji polože test očekuju intervjui i dodatne provjere znanja. Broj intervjua i vrsta testova zavise od radne pozicije za koju kandidat aplicira. Intervjue obavlja sektor ljudskih resursa, u saradnji sa menadžerima sektora u kojima imamo otvorenu radnu poziciju.
Svaki korak u procesu selekcije je eliminacione prirode. Kandidati koji zadovolje sve kriterijume selekcije će dobiti ponudu za posao ili ostati u bazi kandidata i biti kontaktirani kada se otvori ista ili slična radna pozicija. Svi kandidati na kraju procesa selekcije su obavješteni o ishodu konkursa.
Kandidatima nudimo konkurentan kompenzacioni paket, priliku da u potpunosti iskažu svoje sposobnosti i inicijativu, da rade u timu mladih i sposobnih ljudi po standardima vodećih svjetskih kompanija.
Motivacija i trening
Sve nove kolege u početku prolaze period inicijalne obuke u toku koje se upoznaju  sa svojim radnim zadacima i radom svih sektora u kompaniji. U cilju praćenja novih trendova u poslovanju i razvoja naših zaposlenih organizujemo različite vrste obuka.
Svaki trening prilagođen je nivou znanja i potrebama učesnika i u skladu sa tim na kraju svake poslovne godine pravi se individualni trening plan za svakog zaposlenog u kompaniji. U želji da na najbolji način prenesemo svoje znanje i iskustvo 2007. godine osnovan je interni Trening tim koji trenutno broji oko 15 aktivnih članova (asistenata, supervizora, menadžera različitih sektora i specijalista u određenim oblastima). Članovi tima su kolege iz svih zemalja u kojima Nelt posluje.
Za naše zaposlene organizujemo razne vidove formalnih i neformalnih okupljanja gde razvijamo timski duh među kolegama. Takođe, za zaposlene organizujemo razne akcije i pružamo različite pogodnosti koje mogu doprinijeti njihovom zadovoljstvu na poslu.
Praksa u Neltu
Kompanija Nelt daje priliku mladim i talentovanim ljudima da se kroz praksu upoznaju  sa radom naše kompanije i steknu osnovna znanja i vještine iz oblasti koje ih interesuju. U toku prakse svi aktivno učestvuju u poslovnom životu kompanije.  Svako ko pokaže inicijativu, želju da napreduje i uči, svoju karijeru može započeti baš u našoj kompaniji.
Vaše CV – ove šaljite nam e-mailom na adresu posao.bih@nelt.com.
Ukoliko se otvori novo radno mjesto, a Vaša CV zadovoljava njegove kriterije, pravovremeno ćemo Vas kontaktirati.
Naša politika društvene odgovornosti zasnovana je na etičkom poslovanju i težnji da pomognemo stvaranju boljeg okruženja za naše zaposlene, partnere i širu društvenu zajednicu, uz ostvarivanje dobrih poslovnih rezultata i visok stepen odgovornosti prema životnoj sredini.
Proizvodi koje distribuiramo su visokog i konstantnog kvaliteta, a cjelokupno naše poslovanje je usmjereno na ispunjenje zahtjeva klijenata i potrošača. Svi naši objekti projektovani su i izgrađeni na način koji obezbjeđuje zaštitu okoline, a mjere zaštite na radu poštuju se u okviru cijele kompanije. Saradnju sa partnerima gradimo isključivo na uzajmnom poštovanju i povjerenju.
Naša nova strategija društveno odgovornog poslovanja podrazumjeva podršku i pružanje novih mogućnosti najtalentovanijim akademcima fakulteta u Bosni i Hercegovini.
Doprinos poboljšanju kvaliteta života naših zaposlenih i cijele lokalne zajednice, bio je i ostaće jedan od naših najvažnijih ciljeva i smjernica u donošenju poslovnih odluka.
Trenutno ažuriramo ovu kategoriju.
Vaš NELT.
Trenutno ažuriramo ovu kategoriju.
Vaš NELT.
Vaše zahtjeve za sponzorstva i donacije šaljite nam poštom na adresu: Nelt d.o.o., Aerodromska bb, 71123 I. Sarajevo, ili e-mailom na adresu officesarajevo@nelt.ba
Za sve ostale informacije u svezi sponzorstava i donacija kontaktirajte nas na broj 057 – 318– 958.

NAŠI BRENDOVI

NEWS FEED

PONOSNI SMO ČLAN CENTRALNE POSLOVNE PLATFORME U BOSNI I HERCEGOVINI 

© NELT d.o.o.

POSTALI SU DIO B2B BIH

CENTRALNO MJESTO FIRMI I BRENDOVA U BOSNI I HERCEGOVINI

Karijera | Uvjeti korištenja | Privatnost & copyright | FAQs | Cookies

© 2018 Z PODUHVATI d.o.o. Sva prava pridržana          

Prijavi se u B2B

Forgot your details?

Create Account

B2B BIH radi boljeg korisničkog iskustva korisiti kolačiće (eng. “cookies“). Nastavkom pregleda web stranice www.b2bbih.ba slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice www.b2bbih.ba kliknite "Slažem se". Više o kolačićima

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close