Revolution Slider Error: Slider with alias bh-telecom-cover not found.
Maybe you mean: 'blog-slider' or 'karijera' or 'cookie-2' or 'uslovi-koristenja' or 'centralno-mjesto' or 'regkorisnika'
BH TELECOM d.d.
sa sjedištem u Sarajevu
BH Telecom je najveća telekom kompanija u Bosni i Hercegovini. Osnovana je 1997. godine i bila je prva kompanija na području Bosne i Hercegovine koja je pružala usluge GSM telefonije.
BH Telecom je vodeći telekom operator u Bosni i Hercegovini, koji pruža visokokvalitetne, najsavremenije usluge iz oblasti telekomunikacija.
Strateški veoma ozbiljno pristupamo korporativnoj odgovornosti znajući da smo dio industrije koja se brzo razvija, te nastojimo i putem ponude inoviranih usluga doprinijeti dobrobiti društva u cjelini.
Odgovornim upravljanjem, stavljanjem korisnika na prvo mjesto, implementiranjem novih tehnologija kao i donošenjem dobrih poslovnih odluka, uspjeli smo da se u vrijeme velike konkurencije na telekomunikacijskom tržištu ostvarimo kao najbolji pružalac telekomunikacionih usluga.
Naša jedinstvenost, tradicija, širok asortiman usluga i dinamika razvoja poslovanja čine nas prepoznatljivim na telekomunikacionom tržištu.
MISIJA
Primjenjujući najsavremenija tehnološka i poslovna rješenja, kroz društveno odgovoran i etički pristup, pružamo elektronska komunikacijska rješenja u svrhu poboljšanja kvaliteta života i radnog okruženja korisnika naših usluga.
 VIZIJA
Osiguranjem vrhunskog korisničkog iskustva ostati prvi izbor na tržištu IKT rješenja i usluga, te kontinuirano doprinositi razvoju digitalnog društva u Bosni i Hercegovini.
Dioničko društvo “BH Telecom” Sarajevo
Fracna Lehara 7, 71 000 Sarajevo
tel/ 1444
fax/ 1425
podrska@bhtelecom.ba
dioničko društvo – d.d. (javno privatno partnerstvo – JPP)
Vlada FBiH – 90.0043 %
ZIF “BIG Investiciona grupa d.d.” Sarajevo – 0.8138 %
PREVENT BH d.o.o. – 0.4728
ZIF “PROF – PLUS” d.d. Sarajevo – 0.4128 %
ZIF HERBOS FOND d.d. Mostar – 0.4057 %
Raiffeisen Bank d.d. Sarajevo – 0.3810 %
ZIF CROBIH FOND d.d. Mostar – 0.3754 %
ZIF “prevent INVEST” d.d. Sarajevo – 0.3600 %
BABIĆ SEAD – 0.3005 %
ZIF “NAPRIJED” d.d. Sarajevo – 0.2857 %
4200211100005
200211100005
BH Telecom d.d. nije izvoznik proizvoda i usluga izvan BiH.
Trenutno ažuriramo ovu kategoriju.
Vaš BH TELECOM.
veliko (sukladno važećem Zakonu o računovdostvu i reviziji FBiH)
DIREKCIJA SARAJEVO
Zmaja od Bosne 88, Sarajevo
Tel.: 033 664 813
Fax: 033 656 500
sarajevo@bhtelecom.ba
DIREKCIJA TUZLA
Aleja Alije Izetbegovića 29, Tuzla
Tel.: 035 361 000
Fax: 035 251 621
tuzla@bhtelecom.ba
DIREKCIJA ZENICA
Masarykova 46, Zenica
Tel.: 032 242 000
Fax: 033 242 902
zenica@bhtelecom.ba
DIREKCIJA TRAVNIK
Prnjavor 11, Travnik
Tel.: 030 509 800
Fax: 030 509 820
travnik@bhtelecom.ba
DIREKCIJA GORAŽDE
Ferida Dizdarevića 3, Goražde
Tel.: 038 221 030
Fax: 038 226 963
gorazde@bhtelecom.ba
DIREKCIJA BIHAĆ
Bosanska 5, Bihać
Tel.: 037 229 911
Fax: 037 229 919
bihac@bhtelecom.ba
DIREKCIJA MOSTAR
Maršala Tita bb, Mostar
Tel.: 036 510 118
Fax: 036 551 006
mostar@bhtelecom.ba
DIREKCIJA BRČKO
Bosne Srebrene 7, Brčko
Tel.: 049 513 373
Fax: 049 512 477
brcko@bhtelecom.ba
DIREKCIJA BANJA LUKA
Jevrejska bb, Banja Luka
Tel.: 051 991 000; 991 001
Fax: 051 991 002
banjaluka@bhtelecom.ba
BH Telecom d.d. nema povezanih društava.
Trenutno ažuriramo ovu kategoriju.
Vaš BH TELECOM.
temeljni kapital UKUPNO – 634,573,580,00 
u novcima: 634,573,580,00 
u stvarima: /
u pravima: /
Financijski izvještaj za 2017. godinu biti će uskoro dostupan.
Vaš BH TELECOM.
PRIVATNI KORISNICI (MOBILNA, INTERNET, MOJA TV, FIKSNA, SPAJANJE USLUGA, UREĐAJI)
EKSTRA PAKET
Novi paket u ponudi BH Telecoma, kreiran po vašim željama! Savršen za sve korisnike koji žele da imaju mali paket sa velikim mogućnostima, ekstra skrojenim za mjesečne potrebe. Pređi sa Mini15 ili Ultra paketa i odaberi Ekstra paket!
20,00 KM
Ekstra paket uključuje:
100 minuta za razgovore prema svim mrežama u BiH
100 SMS poruka prema svim mrežama u BiH
1 GB (download/upload) mobilnog interneta po maksimalnoj mogućoj brzini
neograničen pristup internetu
KOMUNIKACIJA PO VLASTITOM IZBORU – MojM PAKETI
Najelastičnija ponuda! MojM paketi omogućavaju iskorištavanje kompletnog iznosa dodijeljene mjesečne naknade na troškove komunikacije po želji, uz dodatne bonuse mobilnog interneta i popuste pri kupovini uređaja!
Pogodnosti koje Vam MojM paketi nude su:
puno mobilnog interneta po maksimalnoj brzini uz neograničeno korištenje
izbor dva Najbroja iz bilo koje mreže u BiH
jedinstvenu cijenu poziva prema svim mobilnim mrežama u BiH
jedinstvenu cijenu poziva prema svim fiksnim mrežama u BiH
korištenje cijelog iznosa mjesečne naknade za komunikaciju
prenos neiskorištenog dijela naknade u naredni mjesec
dokup mobilnog interneta po super povoljnim cijenama
kupovina uređaja na rate i po povoljnijim cijenama
MOJMINI 15
Osvaja idealnom ponudom, za pristupačnu cijenu!
17,55 KM
MojMini 15 paket uključuje:
dodijeljeni novčani iznos od 15 KM za troškove komunikacije
500 MB (download/upload) mobilnog interneta po maksimalnoj brzini
neograničen pristup internetu
2 Najbroja iz bilo koje mreže u BiH
jedinstvenu cijenu poziva prema svim mobilnim mrežama u BiH
jedinstvenu cijenu poziva prema svim fiksnim mrežama u BiH
prenos neiskorištenog dijela mjesečne naknade u sljedeći mjesec
MOJMIDI 30
Uživajte u neograničenom internetu i povoljnim razgovorima!
35,10 KM
MojMidi 30 paket uključuje:
dodijeljeni novčani iznos od 30 KM za troškove komunikacije
3 GB (download/upload) mobilnog interneta po maksimalnoj brzini
neograničen pristup internetu
2 Najbroja iz bilo koje mreže u BiH
jedinstvenu cijenu poziva prema svim mobilnim mrežama u BiH
jedinstvenu cijenu poziva prema svim fiksnim mrežama u BiH
prenos neiskorištenog dijela mjesečne naknade u sljedeći mjesec
MOJMAXI 50
Savršen paket za opuštenu komunikaciju i surfanje!
58,50 KM
MojMaxi 50 paket uključuje:
dodijeljeni novčani iznos od 50 KM za troškove komunikacije
6 GB (download/upload) mobilnog interneta po maksimalnoj brzini
neograničen pristup internetu
2 Najbroja iz bilo koje mreže u BiH
jedinstvenu cijenu poziva prema svim mobilnim mrežama u BiH
jedinstvenu cijenu poziva prema svim fiksnim mrežama u BiH
prenos neiskorištenog dijela mjesečne naknade u sljedeći mjesec
MOJMEGA 100
Kada je broj minuta ili megabajta posljednje na šta želite misliti!
117,00 KM
MojMega 100 paket uključuje:
dodijeljeni novčani iznos od 100 KM za troškove komunikacije
20 GB (download/upload) mobilnog interneta po maksimalnoj brzini
neograničen pristup internetu
2 Najbroja iz bilo koje mreže u BiH
jedinstvenu cijenu poziva prema svim mobilnim mrežama u BiH
jedinstvenu cijenu poziva prema svim fiksnim mrežama u BiH
prenos neiskorištenog dijela mjesečne naknade u sljedeći mjesec
KOMUNIKACIJA BEZ OGRANIČENJA – NO LIMIT PAKETI
Želite pričati, dopisivati se i surfati bez ograničenja? NoLimit je pravi izbor za Vas!
Pogodnosti koje paketi NoLimit nude su:
neograničeni pozivi prema svim mobilnim i fiksnim brojevima BH Telecoma, na fer osnovi
neograničene SMS poruke prema svim mrežama u BiH, na fer osnovi
neograničen mobilni internet unutar BH Mobile mreže, na fer osnovi
mogućnost dokupa mobilnog interneta
mogućnost kupovine uređaja po povoljnim cijenama
NOLIMIT M
Veliki paket sa malom cijenom!
46,80 KM
NoLimit M paket uključuje:
neograničene razgovore u mobilnoj i fiksnoj mreži BH Telecoma, na fer osnovi
neograničene SMS poruke u mobilnoj i fiksnoj mreži BH Telecoma, kao i drugim mobilnim mrežama u BiH, na fer osnovi
50 minuta prema drugim fiksnim i mobilnim mrežama u BiH
besplatno neograničeno korištenje usluge O-zone (WLAN pristup Internet mreži)
4 GB (download/upload) mobilnog interneta po maksimalnoj mogućoj brzini
neograničen pristup internetu
NOLIMIT L
Savršen omjer za užurbane dane!
70,20 KM
NoLimit L paket uključuje:
neograničene razgovore u mobilnoj i fiksnoj mreži BH Telecoma, na fer osnovi
neograničene SMS poruke u mobilnoj i fiksnoj mreži BH Telecoma, kao i drugim mobilnim mrežama u BiH, na fer osnovi
120 minuta prema drugim fiksnim i mobilnim mrežama u BiH
besplatno neograničeno korištenje usluge O-zone (WLAN pristup Internet mreži)
8 GB (download/upload) mobilnog interneta po maksimalnoj mogućoj brzini
neograničen pristup internetu
NOLIMIT XL
XL paket za komunikaciju bez brige!
99,45 KM
NoLimit XL paket uključuje:
neograničene razgovore u mobilnoj i fiksnoj mreži BH Telecoma, na fer osnovi
neograničene SMS poruke u mobilnoj i fiksnoj mreži BH Telecoma, kao i drugim mobilnim mrežama u BiH, na fer osnovi
350 minuta prema drugim fiksnim i mobilnim mrežama u BiH
besplatno neograničeno korištenje usluge O-zone (WLAN pristup Internet mreži)
16 GB (download/upload) mobilnog interneta po maksimalnoj mogućoj brzini
neograničen pristup internetu
NOLIMIT XXL
Kada je nesmetana komunikacija na prvom mjestu!
140,40 KM
NoLimit XXL paket uključuje:
neograničene razgovore u mobilnoj i fiksnoj mreži BH Telecoma, na fer osnovi
neograničene SMS poruke u mobilnoj i fiksnoj mreži BH Telecoma, kao i drugim mobilnim mrežama u BiH, na fer osnovi
700 minuta prema drugim fiksnim i mobilnim mrežama u BiH
besplatno neograničeno korištenje usluge O-zone (WLAN pristup Internet mreži)
20 GB (download/upload) mobilnog interneta po maksimalnoj mogućoj brzini
neograničen pristup internetu
NOLIMIT PREMIUM
Paket koji zadovoljava i najzahtjevnije korisnike!
170,00 KM
NoLimit Premium paket uključuje:
neograničene razgovore u mobilnoj i fiksnoj mreži BH Telecoma, na fer osnovi
neograničene SMS poruke u mobilnoj i fiksnoj mreži BH Telecoma, kao i drugim mobilnim mrežama u BiH, na fer osnovi
1000 minuta prema drugim fiksnim i mobilnim mrežama u BiH
besplatno neograničeno korištenje usluge O-zone (WLAN pristup Internet mreži)
neograničen mobilni internet (download/upload) po maksimalnoj mogućoj brzini
PAKETI ZA POSEBNE KATEGORIJE STANOVNIŠTVA
Paketi za mobilnu komunikaciju sa posebnom namjenom.
POSEBAN PAKET I
0,00KM
Poseban paket I uključuje:
10 MB mobilnog interneta
obračunska jedinica za pozive je 1 sekunda
bez pretplate
POSEBAN PAKET II
9,36KM
Poseban paket II uključuje:
10 MB mobilnog interneta
obračunska jedinica za pozive je 1 sekunda
250 SMS poruka prema mrežama unutar BiH
TRAVEL PAKETI
Aktivacijom dodatnog Travel paketa uživajte u putovanju, uz niže cijene komunikacije za vrijeme boravka inostranstvu. U slučaju boravka u više zemalja, moguća je aktivacija više Travel paketa istovremeno.
TRAVEL PAKET 0
Aktivirajte Travel paket 0 u slučaju putovanja u Srbiju, Crnu Goru i Makedoniju.
0,59 KM
Travel paket 0 uključuje:
mogućnost korištenja telekomunikacijskih usluga iz mreža drugih mobilnih operatora (pozivi prema BiH, slanje SMS poruke, mobilnog interneta) u Srbiji, Crnoj Gori i Makedoniji, po povoljnijim cijenama.
Cijena poziva prema BiH iznosi 0,351 KM/minuta
Cijena SMS poruke iznosi 0,108 KM
Cijena mobilnog interneta iznosi 0,374 KM/MB
TRAVEL PAKET 1
Aktivirajte Travel paket 1 u slučaju putovanja u Hrvatsku, Sloveniju i Kosovo.
1,17 KM
Travel paket 1 uključuje:
mogućnost korištenja telekomunikacijskih usluga iz mreža drugih mobilnih operatora (pozivi prema BiH, slanje SMS poruke, mobilnog interneta) u Hrvatskoj, Sloveniji i Kosovu, po povoljnijim cijenama.
Cijena poziva prema BiH iznosi 1,29 KM/minuta
Cijena SMS poruke iznosi 0,29 KM
Cijena mobilnog interneta iznosi 1,76 KM/MB
TRAVEL PAKET 2
Aktivirajte Travel paket 2 u slučaju putovanja u Tursku, Austriju, Njemačku, Norvešku, Švedsku, Dansku, Holandiju i Mađarsku.
2,34 KM
Travel paket 2 uključuje:
mogućnost korištenja telekomunikacijskih usluga iz mreža drugih mobilnih operatora (pozivi prema BiH, slanje SMS poruke, mobilnog interneta) u Turskoj, Austriji, Njemačkoj, Norveškoj, Švedskoj, Danskoj, Holandiji i Mađarskoj, po povoljnijim cijenama.
Cijena poziva prema BiH iznosi 1,29 KM/minuta
Cijena SMS poruke iznosi 0,29 KM
Cijena mobilnog interneta iznosi 1,76 KM/MB
TRAVEL PAKET 3
Aktivirajte Travel paket 3 u slučaju putovanja u Albaniju, Grčku, Španiju i Italiju.
3,51 KM
Travel paket 3 uključuje:
mogućnost korištenja telekomunikacijskih usluga iz mreža drugih mobilnih operatora (pozivi prema BiH, slanje SMS poruke, mobilnog interneta) u Albaniji, Grčkoj, Španiji i Italiji, po povoljnijim cijenama
Cijena poziva prema BiH iznosi 1,29 KM/minuta
Cijena SMS poruke iznosi 0,29 KM
Cijena mobilnog interneta iznosi 1,76 KM/MB
PAKETI ZA MOBILNI INTERNET
Potreban vam je dodatni internet saobraćaj? Izabetite odgovarajući paket mobilnog interneta!.
MOJ MSURF 500 MB
Nekada vam je dodatnih 500 MB potrebno za pristup internetu.
3,00KM
Paket Moj mSurf 500 uključuje:
500 MB (download/upload) neograničenog mobilnog interneta po maksimalno mogućoj brzini
automatsko obnavljanje dodijeljene količine mobilnog interneta na mjesečnom nivou
MOJ MSURF 1 GB
Kada svoj paket želite obogatiti sa dodatnom gigom mobilnog interneta.
5,00KM
Paket Moj mSurf 1 GB uključuje:
1GB (download/upload) neograničenog mobilnog interneta po maksimalno mogućoj brzini
automatsko obnavljanje dodijeljene količine mobilnog interneta na mjesečnom nivou
INSTANT INTERNET 500 MB
Kada neočekivano trebate dodatnih 500 MB za pristup internetu.
4,00 KM
Paket Instant internet 500 MB uključuje:
500 MB (download/upload) neograničenog mobilnog interneta po maksimalno mogućoj brzini
Jednokratna aktivacija dokupljene količine mobilnog interneta
INSTANT INTERNET 1 GB
Kada u određenom momentu imate potrebu za dodatnih 1 GB za pristup internetu.
6,00 KM
Paket Instant internet 1 GB uključuje:
1 GB (download/upload) neograničenog mobilnog interneta po maksimalno mogućoj brzini
Jednokratna aktivacija dokupljene količine mobilnog interneta
NAMJENSKI PAKETI ZA MOBILNI INTERNET
mNET mFLAT
mNet mFlat paketi uključuju izdavanje zasebne SIM kartice koja je namijenjena isključivo za mobilni pristup internetu, uz mogućnost neograničenog pristupa internetu sa unaprijed odobrenim količinama za prijenos podataka po maksimalnim brzinama, na mjesečnom nivou.
mNET mFLAT 1
11,70KM
U iznos mjesečne naknade je uključeno 2 GB mobilnog interneta (upload i download) koje možete koristiti po maksimalnoj propusnoj brzini, u zavisnosti od potpisanog ugovora, nakon čega mobilni internet koristite neograničeno, bez dodatnih troškova, po propusnim brzinama do 64 kbps.
mNET mFLAT 2
25,74 KM
U iznos mjesečne naknade je uključeno 8 GB mobilnog interneta (upload i download) koje možete koristiti po maksimalnoj propusnoj brzini, u zavisnosti od potpisanog ugovora, nakon čega mobilni internet koristite neograničeno, bez dodatnih troškova, po propusnim brzinama do 128 kbps.
mNET mFLAT 3
35,10 KM
U iznos mjesečne naknade je uključeno 16 GB mobilnog interneta (upload i download) koje možete koristiti po maksimalnoj propusnoj brzini, u zavisnosti od potpisanog ugovora, nakon čega mobilni internet koristite neograničeno, bez dodatnih troškova, po propusnim brzinama do 128 kbps.
mNET mFLAT 4
46,80 KM
U iznos mjesečne naknade je uključeno 32 GB mobilnog interneta (upload i download) koje možete koristiti po maksimalnoj propusnoj brzini, u zavisnosti od potpisanog ugovora, nakon čega mobilni internet koristite neograničeno, bez dodatnih troškova, po propusnim brzinama do 128 kbps.
TU SAM
Budite bezbrižni i sigurni!
Uz uslugu/aplikaciju „Tu sam“ u svakom trenutku možete znati gdje su vaša djeca ili oni o kojima brinete. Omogućava vam lociranje, odnosno uvid u njihovo kretanje bilo gdje u svijetu da se nalaze.
Preduslov za korištenje je aktivirana opcija lociranja – GPS i pristup internetu (WiFi ili 3G).
Uvid u kretanje, odnosno praćenje drugih moguće je samo uz njihovu saglasnost, koju daju prihvatanjem aplikativnog zahtjeva za prijateljstvo. Saglasnost vrijedi sve do otkazivanja usluge. Broj osoba koje pomoću aplikacije možete pratiti je neograničen.
Korisnicima aplikacije na raspolaganju su funkcionalnosti:
lociranje i praćenje
alarmna (panik poruka)
geofence – postavka zona praćenja
pozivi i SMS poruke
Lociranje i praćenje omogućava direktnu komunikaciju između korisnika/inicijatora i korisnika koji je dao dozvolu za isporuku svoje lokacije. Ova funkcionalnost omogućava pregled svih lokacija korisnika koji se prati unazad 24 sata.
Alarmna funkcija vam omogućava da u slučaju neke neželjene situacijie (npr. u slučaju kašnjenja i sl.) pošaljete panik poruku na jedan ili više brojeva. Panik kontakt broj može biti samo korisnik aplikacije.
Geofence funkcioniše na način da se definišu zone unutar koje se prate korisnici. U slučaju kada korisnik koji se prati uđe u zonu ili je napusti, onaj koji je definisao prima notifikaciju.
Korisnicima aplikacije omogućeno je da obavljaju pozive i šalju SMS prema svim svojim kontaktima po cijenama tarifnih paketa koje koriste.
Mjesečna naknada za korištenje usluge „Tu sam“ je 2 KM i naplaćuje se po svakom uređaju na kojem je aktivirana u punom iznosu bez obzira na broj dana korištenja u toku jednog mjeseca i bez obzira na broj izvršenih aktivacija/deaktivacija u toku mjeseca.
Uputstvo za korištenje aplikacije možete pronaći ovdje.
Aplikaciju „Tu sam“ besplatno možete preuzeti na:
Google Play Store-u
Apple Store-u
DUAL IMSI
Dva mobilna broja na jednoj SIM kartici.
Dual IMSI usluga omogućava korištenje dva korisnička broja na Dual IMSI kartici, od kojih je jedan uvijek postpaid (A broj) a drugi može biti postpaid ili prepaid (B broj).
Dok je telefon uključen, jedan od brojeva je uvijek aktivan, drugi pasivan, s tim da je omogućen istovremeni prijem poziva na oba broja, uz korištenje preusmjerenja poziva. Preusmjerenje se vrši na telefonskom aparatu. Preusmjereni pozivi između pasivnog i aktivnog broja na istoj Dual IMSI kartici su besplatni u BH Mobile mreži. Izbor aktivnog broja vrši se kroz ugrađenu aplikaciju na Dual IMSI kartici (dostupnu u izborniku telefona).
Tarifni modeli i usluge koji su dodijeljeni uz pojedine brojeve su potpuno nezavisni jedni od drugih.
Dual IMSI usluga omogućava i ispostavljanje odvojenih računa za dva broja na Dual IMSI kartici, jedan na ime firme pravnog lica (firme, npr.), a drugi na ime fizičkog lica.
U ovom slučaju se zaključuje ugovor o korištenju Dual IMSI usluge između oba pretplatnika i BH Telecoma.
Ovu uslugu možete aktivirati dolaskom na prodajna mjesta BH Telecoma. Saznaj više
TWIN KARTICA
Usluga Twin kartica omogućava upotrebu dvije SIM kartice s istim pretplatničkim brojem (MSISDN).
Twin kartica je naročito interesantna ukoliko koristite dva mobilna telefona, ili ukoliko želite jednu karticu koristiti za govor i ostale usluge, a drugu za pristup mobilnom internetu putem modema (USB stick, PCMCIA card).
Za obje SIM kartice primjenjuje se identičan tarifni model. Svi troškovi za ostvareni saobraćaj i korištenje dodatnih usluga za obje SIM kartice ostaju objedinjeni na jednom računu, uz plaćanje samo jedne mjesečne naknade.
Kada su obje kartice aktivne (u dva različita uređaja), pozive i poruke prima ona kartica sa koje je posljednji put izvršena neka akcija (poziv, SMS, i sl.) ili sa koje je posljednji put izvršena prijava na mrežu.
Zahtjev za aktivaciju Twin kartice možete podnijeti na prodajnom mjestu BH Telecoma.Saznaj više
NAJ BROJ
Ukoliko prema nekim brojevima komunicirate češće, unesite ih u sistem kao najbrojeve i prema njima komunicirajte po znatno nižim cijenama!
Aktivacija se vrši pozivom na besplatni broj 1444 ili podnošenjem zahtjeva na prodajnom mjestu BH Telecoma.Saznaj više
SMS RAČUN
SMS prikaz stanja računa.
Stanje računa možete provjeriti slanjem prazne SMS poruke na broj 061 1101.
mPARKING
Platite parking putem besplatne SMS usluge.
Pošaljite SMS poruku sa upisanom registracijskom oznakom vozila na odgovarajući broj parking zone, koji je istaknut na parking mjestu.
Primjer:
Tekst poruke: 123X456 (bez razmaka i specijalnih oznaka)
Broj na koji šaljete poruku: 083 xx xx (broj koji je dodijeljen za pojedinu parking zonu).
Ako je transakcija uspješna primit ćete povratnu SMS poruku sa potvrdom o plaćenom parkingu, koju trebate sačuvati kao dokaz o plaćanju parking usluge.
Ukoliko želite provjeriti koliko vremena vam je ostalo do isteka plaćenog parking mjesta pošaljite SMS poruku sadržaja “?” na broj parking zone u kojoj se nalazite.
Pet minuta prije isteka vremena plaćenog parkinga primate SMS poruku uz obavijest da vrijeme parkiranja ističe i ukoliko želite, možete produžiti vrijeme parkiranja slanjem nove poruke sa upisanim registarskim brojem.
Jednom SMS porukom plaćate jedan sat parkiranja, a slanjem više uzastopnih poruka možete platiti više sati parkiranja u istoj zoni.
Brojevi telefona za slanje SMS poruke za plaćanje parking naknade kompanije KJKP Rad u Sarajevu su:
Zona „0” – 083 20 00
Zona “1” – 083 20 01
Zona “2” – 083 20 02
Zona „3“ – 083 20 03
Brojevi telefona za slanje SMS poruke za plaćanje parking naknade kompanije JKP Komrad u Bihaću su:
Zona “1” – 083 20 05
Zona “2” – 083 20 06
Zona “3” – 083 20 07
Brojevi telefona za slanje SMS poruke za plaćanje parking naknade kompanije JKP Čistoća u Cazinu su:
Zona “1” – 083 20 16
Zona “2” – 083 20 17
Broj telefona za slanje SMS poruke za plaćanje parking naknade u opštini Laktaši:
083 51 04
Broj telefona za slanje SMS poruke za plaćanje parking naknade u BBI Centru:
083 20 04
Brojevi telefona za slanje SMS poruke za plaćanje parking naknade u Bijeljini su:
Crvena zona – 083 55 01
Plava zona (naplata po satu) – 083 55 02
Plava zona (naplata po danu) – 083 55 03
Brojevi telefona za slanje SMS poruke za plaćanje parking naknade u Prnjavoru su:
Zona I – 083 51 06
Zona II (naplata po satu) – 083 51 07
Zona II (naplata po danu) – 083 51 08
Zona III (naplata po danu) – 083 51 09
Brojevi telefona za slanje SMS poruke za plaćanje parking naknade kompanije Putevi Brčko u Brčkom su:
Zona I (naplata po satu) – 083 20 10
Zona I (dnevna karta) – 083 20 11
Zona II (naplata po satu) – 083 20 12
Zona III (dnevna karta) – 083 20 13
Brojevi telefona za slanje SMS poruke za plaćanje parking naknade u Banja Luci su:
Zona I (naplata po satu) – 083 51 01
Zona I (dnevna karta) – 083 51 02
Zona II (naplata po satu) – 083 51 00
Zona II (dnevna karta) – 083 51 03
U okviru usluge mParking BH Telecom svojim korisnicima omogućava besplatno slanje SMS poruke za plaćanje parking mjesta kao i SMS poruke za provjeru preostalog vremena za plaćeni parking.
Besplatne SMS poruke za mParking uslugu omogućene su svim korisnicima BH Telecoma neovisno o lokaciji parkinga u BiH.
Cijena korištenja parking prostora plaća se u skladu sa važećim cjenovnikom nadležnih institucija, davaoca parking usluge.
GOVORNA POŠTA – VBOX
Servis govorne pošte (Vbox – Voice message service) je mnogo više od obične telefonske sekretarice. Korištenjem ovog sistema u mogućnosti ste da:
primite govorne i faks poruke za vrijeme dok niste u mogućnosti ili ne želite odgovarati na pozive
proslijedite primljenu govornu ili faks poruku na drugi telefonski broj ili Vbox, uz mogućnost dodavanja komentara na tu poruku
snimite govornu ili faks poruku koju će sistem poslati na jedno ili više odredišta istovremeno, uz mogućnost određivanja tačnog datuma i vremena kada će sistem isporučiti poruku
za poruke koje šaljete možete označiti da li su hitne i povjerljive, a uz njih možete proslijediti i zahtjev za odgovor ili izvještaj o isporuci
dok preslušavate primljenu poruku, uputite povratni poziv prema osobi koja vam je ostavila poruku (Call Return)
preslušate primljene poruke koristeći vlastiti mobitel ili bilo koji telefon sa tonskim biranjem, odnosno preuzmete iz V:BOX-a primljenu faks poruku koristeći bilo koji faks uređaj
Vbox sistem poruka ima sljedeće karakteristike:
čuvanje do 10 poruka
trajanje poruke do 20 s
čuvanje nepreslušanih poruka 24h
čuvanje preslušanih poruka 1h
Web pristup za Vbox vam omogućava da upravljate dodatnim opcijama usluge:
Slika V:Box profila koju birate iz padajućeg menija biće sadržana unutar govornih poruka koje ostavljate i koje se isporučuju pozvanoj strani.
Ako želite da unutar V:Box poruka primate info i oglašivačke poruke koje BH Telecom daje trebate uključiti opciju Prijem oglašivačkih poruka.
Ako želite da vam govorne poruke pristižu i na e-mail, trebate da uključite ovu opciju i unesete adresu na koju ćete primati poruke.
Za slučajeve da ne želite koristiti Ko je zvao uslugu (SMS obavijesti o propuštenim pozivima) ili da ne želite primati SMS obavijesti kada pozvani korisnici postanu dostupni, obje opcije možete isključiti. Svaku promjenu trebate potvrditi klikom na Snimi nove postavke.
Usluga Vbox je uključena samo za slučaj „nedostupan“, sve ostale slučajeve (preusmjerenje u slučaju zauzeća, bezuslovno itd.) podešavate po svom izboru. Servisni broj za preusmjerenje poziva na Vbox sistem je 061 12 55 25.
Vbox usluga unapređuje komunikaciju. Pozivatelj vam može ostaviti govornu poruku dok ste nedostupni, a Vi primate:
govornu poruku kao zvučni zapis (ukoliko koristite MMS uslugu)
SMS obavijest o prispjeloj govornoj poruci, koju možete preslušati pozivom na 061 123 123 sa mobitela (ukoliko ne koristite MMS uslugu)
Napominjemo da korištenje Vbox usluge u roamingu može prouzrokovati troškove, prvenstveno imajući u vidu da se prijem MMS poruka u roamingu naplaćuje. Stoga savjetujemo da se upoznate o cijenama usluge u roamingu, te da ukoliko želite izbjeći troškove roaminga uslugu privremeno isključite.
Isključenje usluge (za slučaj „nedostupan“) možete izvršiti unosom koda #62# YES, a ponovno uključenje sa *62#YES (ako vam je Vbox usluga sa servisnim brojem 061 12 55 25 prethodno bila aktivna za ovaj slučaj preusmjerenja). Kod za provjeru statusa je *#62#YES.
ZABRANA POZIVA
Ova usluga omogućava ograničavanje odlaznih i dolaznih poziva. Početna šifra je 0000. Obavezno promjenite ovu šifru kako biste se zaštitili od neovlaštenog korištenja usluge.
Šifru možete promijeniti pozivom koda *03*330*XXXX*YYYY*YYYY# gdje XXXX predstavlja staru šifru, a YYYY novu.
Opcije zabrana poziva:
1. Zabrana svih dolaznih poziva (ne možete primati pozive, ali možete pozivati)
Za aktivaciju pozovite kod *33*XXXX#
Za provjeru statusa pozovite kod *#33#
Za otkazivanje pozovite kod #331*XXXX#
2. Zabrana svih odlaznih međunarodnih poziva (ne možete pozivati izvan zemlje u kojoj se nalazite)
Za aktivaciju pozovite kod *331*XXXX#
Za provjeru statusa pozovite kod *#331#
Za otkazivanje pozovite kod #331*XXXX#
3. Zabrana poziva iz druge mobilne mreže prema svim zemljama izuzev BiH (možete pozivati unutar zemlje u kojoj se nalazite kao i prema BIH)
Za aktivaciju pozovite kod *332*XXXX#
Za provjeru statusa pozovite kod *#332#
Za otkazivanje pozovite kod #332*XXXX#
4. Zabrana svih dolaznih poziva (ne možete primati pozive, ali možete pozivati)
Za aktivaciju pozovite kod *35*XXXX#
Za provjeru statusa pozovite kod *#35#
Za otkazivanje pozovite kod #35*XXXX#
5. Zabrana dolaznih poziva kada ste u mreži drugog mobilnog operatora (ne možete primati pozive dok se nalazite u drugoj mreži, ali možete pozivati)
Za aktivaciju pozovite kod *351*XXXX#
Za provjeru statusa pozovite kod *#351#
Za otkazivanje pozovite kod #351*XXXX#
Napomena: U nekim slučajevima usluga Zabrana poziva može biti suprotna usluzi Preusmjeravanja poziva.
POZIV NA ČEKANJU
Usluga Poziv na čekanju omogućava da u toku trajanja razgovora primate zvučni signal da imate još jedan poziv na koji možete ali i ne morate odgovoriti.
Za aktivaciju pozovite kod *43#
Za provjeru statusa pozovite kod *#43#
Za otkazivanje usluge pozovite kod #43#
ZADRŽAVANJE POZIVA
Znate li da ne morate prekinuti poziv koji je u toku da bi ste pozvali drugi broj? Potrebno je samo staviti na čekanje tekući poziv i uputiti novi poziv, te se možete više puta prebacivati s jednog poziva na drugi.
Za zadržavanje prvog poziva pritisnite tipku 2 a potom tipku za pozivanje. Ako želite da pozovete drugi broj dok je prvi poziv na čekanju, unesite broj koji želite pozvati, a zatim ponovo pritisnite tipku 2 i potom tipku za pozivanje. Za prebacivanje razgovora sa jednog na drugi poziv pritisnite tipku dva i tipku za pozivanje.
PREUSMJERAVANJE POZIVA
Svoje pozive možete preusmjeriti na drugi telefonski broj (mobilni ili fiksni) na području BiH ili na sistem govornih poruka V:box, korištenjem menija mobilnog telefona ili na sljedeći način:
Potpuno preusmjeravanje:
Za aktiviranje pozovite kod **21*XXX XXX XXX#
Za provjeru statusa pozovite kod *#21#
Za otkazivanje pozovite kod ##21#
U slučaju da se ne javite na poziv:
Za aktiviranje pozovite kod **61*XXX XXX XXX#
Za provjeru statusa pozovite kod *#61#
Za otkazivanje pozovite kod ##61#
Za određivanje vremena nakon kojeg se poziv preumjerava pozovite kod **61*XXX XXX XXX**vrijeme# (Na mjesto predviđeno za unos vremena upišite broj sekundi u obliku 5, 10, 15, 20, 25 ili 30, ovisno o periodu nakon kojeg će se izvršiti preusmjeravanje.)
U slučaju da ste nedostupni (van mreže, isključeni):
Za aktiviranje pozovite kod **62*XXX XXX XXX#
Za provjeru statusa pozovite kod *#62#
Za otkazivanje pozovite kod ##62#
U slučaju zauzeća:
Za aktiviranje pozovite kod **67*XXX XXX XXX#
Za provjeru statusa pozovite kod *#67#
Za otkazivanje pozovite kod ##67#
Sve vrste usluge preusmjeravanja poziva moguće je poništiti pozivanjem koda ##002#
Aktivacija usluge Preusmjeravanja poziva se ne naplaćuje. Broj na koji ste preusmjerili poziv ne snosi nikakve troškove, a sva preusmjeravanja poziva naplaćuju se broju na kojem je aktivirano preusmjerenje po cijeni standardnog poziva između broja koji je preusmjeren i broja na koji je izvršeno preusmjerenje.
ZABRANA PRIKAZA POZIVAJUĆEG BROJA
Aktivacijom ove usluge vaš broj se neće prikazivati prilikom poziva na druge brojeve.
Ovu uslugu možete aktivirati u meniju svog mobilnog telefona ili pojedinačno za svaki poziv pri kojem želite sakriti identitet broja, pozivom koda #31#XXXXXXXXX, gdje X predstavlja broj telefona kojeg pozivate, uključujući i pozivni broj.
Kad šaljete SMS poruku broj pošiljatelja će se uvijek prikazati, bez obzira na to što je uključena usluga Zabrana prikaza broja pozivaoca.
ROAMING
Koristeći roaming usluge BH Telecoma, možete koristiti telekomunikacijske usluge i van granica pokrivenosti BH Mobile mrežom, odnosno u mrežama operatora sa kojima BH Telecom ima sklopljen ugovor o međunarodnom roamingu.
Dok ste u roamingu, pored osnovnih usluga možete koristiti dodatne usluge:
preusmjerenja
preslušavanje govornih poruka
Prijem SMS poruke u roamingu je besplatan.
Pozivi iz roaminga prema VBox sistemu poruka naplaćuju se kao pozivi prema BiH.
Listu zemalja i operatora u čijim mrežama možete koristiti usluge roaminga možete preuzeti ovdje.
Kada ste u mreži drugog operatora pozivi se naplaćuju po cijenama tog operatora:
Svaki poziv koji napravite sa svog aparata tarifira se prema cjenovniku operatora u čijoj se mreži nalazite. BH Telecom naplaćuje dodatnu administrativnu taksu za svoje troškove.
Kada primate pozive, strana koja vas poziva plaća isti iznos koji bi plaćala da se nalazite na području pokrivenosti mobilne mreže BH Telecoma, dok vi plaćate međunarodni poziv iz BiH prema tarifi zone kojoj pripada zemlja u kojoj se nalazite prema Cjenovniku.
Ukoliko za vrijeme boravka u roamingu pozivate drugog korisnika BH Telecoma u inostranstvu, snosite dio troškova poziva: od zemlje u kojoj se vi nalazite do BiH (prema cjenovniku operatora u čijoj se mreži nalazite) i administrativne troškove, dok drugi dio snosi korisnik kojeg pozivate i to međunarodni poziv od BIH do zemlje u kojoj se on nalazi (prema tarifi zone kojoj ta zemlja pripada po cjenovniku BH Telecoma).
Preusmjeravanje poziva dok ste u mreži drugog operatora
Kada ste u roamingu a od ranije imate postavljenu neku od vrsta preusmjerenja (svih poziva – All calls, u slučaju da ste zauzeti – Busy, nedostupni – Unreachable ili u slučaju da odbijete poziv – No reply) poziv se obračunava dva puta:
za međunarodni poziv prema mobilnom aparatu po cjenovniku BH Telecoma za međunarodne pozive
za međunarodni poziv sa mobilnog aparata na preusmjereni broj po cijeni za odlazne pozive operatora čija se mreža koristi.
Sugerišemo vam da pri odlasku u inostranstvo ne koristite uslugu preusmjerenja.
Napomena: Ukoliko želite, možete blokirati dolazne pozive ili dolazne pozive svesti na samo određene brojeve kada se nalazite u inostranstvu. Na taj način ćete uspostaviti kontrolu troškova i izbjeći plaćanje dolaznih međunarodnih poziva.
KONTROLA DATA SAOBRAĆAJA U ROAMINGU
Omogućava praćenje i zaštitu od prekomjerne potrošnje prouzrokovane mobilnim pristupom internetu u roamingu.
Usluga omogućava prijem SMS poruke upozorenja o samoj aktivnosti korištenja usluge prijenosa podataka u roamingu, kao i uvid u količinu ostvarenog saobraćaja. Usluga se automatski aktivira svim postpaid korisnicima koji na pretplatničkom broju imaju aktiviranu uslugu mobilnog interneta. Uslove i način korištenja ove usluge možete pročitati u Specifičnim uslovima, pod rednim brojem 6.21. Cjenovnika.
BH Telecom će obavijestiti korisnike putem besplatne SMS poruke nakon:
pokretanja aktivnosti prijenosa podataka u roamingu
dosezanja praga od 20 KM i 200 KM na mjesečnom nivou
Po dostizanju mjesečnog utroška u visini od 500 KM, do kraja obračunskog perioda mjeseca, odnosno do ponovne aktivacije usluge na zahtjev korisnika, privremeno će se onemogućiti korištenje usluge mobilnog interneta u roamingu. Ponovnu aktivaciju usluge mobilnog internet pristupa u roamingu moguće je izvršiti: pozivom koda *118*1# ili slanjem SMS poruke na broj 0611081 sa sadržajem: aktivacija
mTU SAM
Želite dogovoriti susret na određenoj lokaciji, pronaći svoj izgubljeni mobilni uređaj, javiti se dragoj osobi ili saznati ko se od vaših prijatelja nalazi u vašoj blizini?
Svi korisnici mobilne mreže BH Telecoma imaju mogućnost poslati podatke o svojoj lokaciji, ili locirati drugog korisnika, uz njegovo odobrenje, što vam daje mogućnost da u svakom momentu znate gdje se nalaze vaši najmiliji.
Usluga mTu sam vam omogućava i pronalazak atraktivnih lokacija, kao i pregled dosadašnjih aktivnosti.
Ukoliko je vaš mobilni uređaj izgubljen ili ukraden, koristeći uslugu mTu sam možete izvršiti lociranje.
Usluga mTu sam je podijeljena na cjeline koje korisnici mogu koristiti:
Moje postavke (My Settings) – podaplikacija koja omogućava korisniku da setuje postavke za ovaj servis (privatnost, grupe…)
Ja sam tu! (I Am Here!) – podaplikacija koja omogućava osvježavanje i slanje sopstvene lokacije drugim korisnicima
Gdje si? (Where Are You?) – podaplikacija koja služi za pravljenje grupa korisnika za lociranje, te lociranje jednog ili više korisnika
Vidimo se… (See You…) – podaplikacija koja služi za određivanje bilo koje lokacije i njeno prosljeđivanje drugim korisnicima
Nađi lokaciju… (Find Location…) – podaplikacija sa integriranom vektoriziranom mapom Bosne i Hercegovine omjera 1:25 000, koja korisniku omogućava pridruživanje mape sa aplikacijama za lociranje i pretraživanje raznih lokacija po nazivima i ulica i gradova.
Pregled aktivnosti (History) – je podaplikacija na kojoj su pohranjeni svi zatjevi korisnika, koje on može pogledati, te svaka komunikacija SMS i MMS porukama, te podaci o dodatnim i izbrisanim korisnicima sa korisničkih listi podaplikacije „Gdje si“.
Lociranje možete izvršiti na dva načina:
putem BH Telecom portala
slanjem SMS poruke
Zahtjev za lociranjem putem BH Telecom portala:
Podaplikacija Gdje si? (Where Are You?) locira druge korisnike uz njihov pristanak.
Ulaskom na Gdje si? otvara se meni gdje imate mogućnost izbora korisnika/objekta kojeg želite locirati, te pritiskom na tipku „Lociraj“ zahtjev za lociranjem se prosljeđuje korisniku kojeg želite locirati, odnosno, ukoliko postoji potrebni pristanak, vrši se lociranje izabranog korisnika.
Također, u slučaju da želite locirati nekoga ko vam nije na listi prijatelja izborom opcije „Traži“ i upisivanjem broja željenog korisnika, i pritiskom na tipku „Pošalji zahtjev“ zahtjev za lociranjem se prosijeđuje korisniku kojeg želite locirati, odnosno ukoliko postoji potrebni pristanak, vrši se lociranje izabranog korisnika.
U slučaju da želite locirati više korisnika, odnosno MSISDN-ova, korisnike je potrebno objediniti u određenu grupu na Gdje si? podaplikaciji. Da bi se to učinilo potrebno je kreirati grupu korisnika u sekciji „Moje postavke“ za podsekciju „Grupe Liste prijatelja“ koristeći se jednostavnim uputama. Dakle, neophodno je prvo kreirati ime grupe (Prijatelji, Familija, Djeca, Vozila, Uposlenici i sl.), a nakon toga jednostavnim sistemom prebacivanja, u opciji „Grupe“ u okviru podaplikacije Gdje si?, uz pomoć strelica, željene korisnike smještati u kreiranu grupu.
Kada ste obavili sve predviđene korake pri kreiranju grupe, potrebno je označiti željenu grupu za lociranje, pritisuti tipku „Lociraj“, i zahtjev za lociranjem proslijediće se članovima grupe, odnosno, lociranje će biti obavljeno samo za one članove grupe koji daju odobrenje za lociranje.
Za kreiranje „Liste prijatelja“ za lociranje u okviru podaplikacije Gdje si? važno je napomenuti da za dodavanje korisnika na listu za lociranje svaki korisnik mora dati potvrdu da želi biti na nečijoj listi. Davanjem svoje potvrde korisnici će biti automatski smješteni kao prijatelji na obje “Liste prijatelja“, odnosno korisnik A je na listi prijatelja korisnika B i obratno.
Zahtjev za lociranjem putem SMS poruke
Zahtjev za lociranjem putem SMS poruke omogućen je jednostavnim slanjem SMS poruke na broj 061 1135 u koju upisujete sadržaj GDJE razmak broj korisnika kojeg želi locirati (npr.: GDJE 061123456).
U povratnoj SMS poruci ćete dobiti rezultate lociranja korisnika.
U slučaju da želite dobiti i oznaku na mapi gdje se korisnik nalazi, jednostavnim slanjem SMS poruke na broj 061 1135 sa sadržajem: GDJE razmak broj telefona korisnika kojeg želite locirati razmak MMS, u povratnoj MMS poruci ćete dobiti rezultat lociranja korisnika (npr.: GDJE 061123456 MMS).
Slanje svoje trenutne lokacije drugim korisnicima
Logiranjem na portal BH Telecoma imate mogućnost da kroz podaplikaciju Ja sam tu (I Am Here!) proslijedite drugom korisniku (ili više njih) svoju lokaciju.
Izborom usluge Ja sam tu korisniku otvara se prozor u kojem izborom na tipku „Osvježi moju lokaciju” dobijate podatke o svojoj trenutnutnoj lokaciji. Nakon toga izborom jedne od dvije opcije „SMS“ ili „MMS“ svoju lokaciju možete proslijediti drugom ili drugim korisnicima, na način da u novootvorenom prozoru u polje „Primalac“ upišete jednog ili više korisnika, ili izaberete nekoga sa svoje liste prijatelja, dopišete dodatni tekst koji želite da proslijedite, te na kraju kliknete opciju „Pošalji“. U ovisnosti od ranije izabrane opcije (SMS ili MMS) poruka sa vašom lokacijom (za MMS i isječak iz mape) i dodatnim tekstom će se isporučiti korisniku/korisnicima koji su bili u listi primaoca.
Slanje neke druge lokacije prema korisnicima
Logiranjem na portal BH Telecoma imate mogućnost da kroz podaplikaciju Vidimo se… (See You…) proslijedite drugom ili drugim korisnicima bilo koju lokaciju označenu na mapi.
Da biste uopće mogli poslati neku lokaciju, potrebno ju je prvo kreirati na način da se ukucaju koordinate lokacije u predviđena polja ili jednostavno, putem GIS mape, izaberete određenu lokaciju na području Bosne i Hercegovine. Nakon što je izaberete, potrebno je u predviđena polja za te opcije, dodijeliti ime lokaciji, opisati je, te je obilježiti izborom predviđene ikonice (Icone) i odabirom boje lokacije. Nakon toga, izborom „SMS“ ili „MMS“ opcije, kreiranu lokaciju možete proslijediti drugom ili drugim korisnicima, na način da u novootvorenom prozoru u polje „Primalac“ upišete ili sa svoje liste prijatelja izabere jednog ili više korisnika, kao i da dopišete dodatni tekst koji želite proslijediti, a vezan je uz tu lokaciju (npr. Nađemo se kod kina Radnik u 20:00, vodim vas u kino), te na kraju kliknete opciju „Pošalji“. U ovisnosti koju od opcija ste izabrali (SMS ili MMS) poruka sa kreiranom lokacijom (za MMS i isječak iz mape) i pripadajućim tekstom će se isporučiti korisniku ili korisnicima koji su bili u listi primaoca.
Privatnost korisnika
Da biste locirali korisnika putem jedne od usluga, morate dobiti dozvolu korisnika kojeg želite locirati. Dozvola za lociranje korisnika se može samo dodijeliti putem SMS ili WEB/WAP interface kroz opciju „Moje postavke“, na jednostavan način.
Korisnik koji SMS-om dobije zahtjev za odobravanjem lociranja može:
odobriti lociranje,
odbiti lociranje, odnosno samo ignorisati primljenu poruku,
Korisnik takođe istim kanalima može u svakom trenutku, za pojedinačni upit za lociranjem odobriti lociranje od nekog broja slanjem SMS poruke sadržaja „Dozvoli 06xxxxxxx“ na broj 0611135 za taj broj ili blokirati zahtjeve od nekog broja slanjem SMS poruke sadržaja „Ignorisi 06xxxxxxx“ na broj 0611135 za taj broj, ili sve korisnike slanjem SMS poruke sadržaja „Ignorisi“ na isti broj.
Korisnik može trajno (do opoziva) za svoj profil odobriti zahtjeve za lociranjem od svih korisnika slanjem SMS poruke sadržaja „Dozvoli“ na broj 0611135, ili blokirati sve zahtjeve za lociranjem od svih korisnika slanjem SMS poruke sadržaja „Ignorisi“ na broj 0611135.
Svaki korisnik logiran na //bhmobile.bhtelecom.ba/mape, putem „Moje postavke“ opcije ima mogućnost pregleda odnosno izmjene sljedećih podataka uz pregled svih detalja:
Svoje postavke, koje je postavio putem svih kanala pristupa (WEB/WAP/SMS)
Liste prijatelja koje je kreirao za Gdje si ti? Grupe korisnika (Friends list group)
Svoje lokacije koje je kreirao za Vidimo se… grupe lokacija (My Locations group)
Ovim putem korisnik u svakom momentu može izmijeniti bilo koji podatak, te mu je ujedno i omogućeno da personalizira svako pravo lociranja, bez obzira na predefinisani šablon određene grupe.
BUS INFO
Usluga je kreirana prema vašim potrebama, kako biste znali, dok čekate na stajalištima, kad stiže „vaš“ tramvaj, trolejbus, autobus…
Bus info je usluga informiranja korisnika mobilnih usluga BH Telecoma putem njihovog mobilnog telefona o dolasku vozila javnog gradskog prijevoza, autobusa, tramvaja ili trolejbusa/ na stanicu/stajalište GRAS-a na području Kantona Sarajevo koje ih zanima, odnosno na kojem čekaju.
Pozivom na *133*jedinstveni kod stanice#, možete saznati koliko stanica su udaljena po dva vozila svih linija koja pristižu. (*133* je pozivni znak, dok broj pored # označava jedinstveni kod stanice.). Kodovi autobuskih, tramvajskih i trolejbuskih stajališta/stanica su istaknuti na stajalištima.
Primjer poruke:
Nalazite se na stanici kod Fabrike duhana Sarajevo. Šaljete poruku *133*jedinstveni kod stanice#, pri čemu je ovdje jedinstveni kod autobuske linije broj 18. Dobijate poruku sljedećeg sadržaja:
Stanica Nadvožnjak
Linija-broj stanica
18 – 2;10
Cijena SMS poruke iznosi 0,07KM sa PDV-om
Pregled autobuskih stanica sa pripadajućim kodovima
Pregled minibuskih stanica sa pripadajućim kodovima
Pregled tramvajskih i trolejbuskih stanica sa pripadajućim kodovima
DOPUNA ULTRA KREDITA – mCOMMERCE
Dopunu Ultra kredita možete izvršiti sa svog pretplatničkog mobilnog broja, uz uslov da ste aktivan pretplatnik i imate najmanje 3 uredno plaćena računa.
Dopunu možete izvršiti slanjem SMS poruke na broj 061 1171, u sljedećem obliku:
iznos dopune_broj mobilnog telefona na koji vršite dopunu u formatu 3876xxxxxxx_pozdravna poruka
Napomena: donja crta predstavlja razmak, a pozdravna poruka može biti dužine do 100 karaktera sa razmacima.
Primjer SMS poruke: 20 38761123456 sretan rodjendan
Dopunu možete izvršiti i putem portala BH Telecoma, klikom na link mCommerce na BH Mobile portalu, otvara se jednostavan meni. Unesite iznos dopune i broj telefona na koji želite izvršiti dopunu.
Na portalu možete pregledati sve vaše obavljene transakcije u toku mjeseca i kreirati liste korisnika kojima šaljete Ultra dopune. Po završetku transakcije, dobivate SMS obavijest o uspješno ili neuspješno obavljenoj transakciji. Maksimalni pojedinačni i mjesečni iznos za prenos sredstava je do 30 KM.
WEB2SMS
Ova usluga omogućava slanje SMS poruka putem Web portala na brojeve mobilne ili fiksne mreže BH Telecoma. Logirajte se na portal BH Telecoma ovdje i pošaljite poruku jednoj osobi ili grupi ljudi unosom brojeva telefona ili odabirom iz mAdresara. Prvih 5 poslanih SMS poruka u danu je besplatno. Broj besplatnih SMS poruka koje nisu iskorištene u toku dana se ne prenose na sljedeći dan.
Za slanje SMS poruke potrebno je unijeti broj primaoca te tekst poruke. Za slanje MMS-a potrebno je unijeti broj primaoca te dodati multimedijalni sadržaj sa tekstom i naslovom. Podržani formati broja su: +387xxxxxxxx; 00387xxxxxxxx; 387xxxxxxxx; 0xxxxxxxx. Kod grupnog slanja poruke unesite znak ; za razdvajanje brojeva. Maksimalan broj primalaca je 20.
Slanje SMS poruka prema mrežama drugih mobilnih operatora unutar BiH i Slanje SMS poruka prema mrežama mobilnih operatora van BiH se naplaćuje u skladu sa važećem Cjenovnikom. Slanje SMS poruka van BiH je omogućeno prema mrežama mobilnih operatora sa kojim BH Telecom ima potpisan sporazum o saradnji.
EMAIL2SMS I EMAIL NOTIFIKACIJA
Email2sms omogućava slanje e-mail poruka na vaše uređaje putem SMS-a, dok SMS notifikacija omogućava pristizanje obavijesti za svaki prispjeli e-mail, po odabranom kriteriju. SMS može sadržavati adresu pošiljaoca (SMS notifikacija), ili čitavu e-mail poruku (E-mail2sms), zavisno od odabrane opcije. Uslugu možete aktivirati prijavom na portal BH Telecoma ovjde.
mTON
Zamijenite svoj pozivni ton melodijom po vlastitoj želji! Odaberite melodije, iz raznovrsne ponude, koju će pozivaoci vašeg broja slušati do trenutka vašeg javljanja.
Katalog mTON melodija možete pregledati ovdje.
Opcije koje su omogućene:
podesiti mTon za sve kontakte
dodijeliti različite mTonove za različite kontakte
dodijeliti različite mTonove pojedinim grupama pozivalaca (porodica, poslovni partneri, najprijatelji)
izabrati određenu melodiju za određen datum
promijeniti svoj mTon u bilo kojem trenutku
Kako kupiti svoj mTon?
Slanjem SMS poruke: u tekst poruke upisujete šifru željenog mTona i šaljete na broj 061 1134
Putem BH Telecom portala za mobilne korisnike: odaberite mTon i jednostavnim klikom na „Kupi“ naručujete željeni sadržaj. Kupovina putem Web portala je moguća nakon logiranja.
Korištenje usluge mTon možete odjaviti slanjem SMS poruke sadržaja „Odjava“ na broj 061 1134 ili putem BH Telecom portala za mobilne korisnike, klikom na „Deaktiviraj“. Ponovna registracija je omogućen slanjem SMS poruke sadržaja „Prijava“ na broj 061 1134 ili kupovinom nove melodije.
Validnost melodije je 6 mjeseci od datuma kupovine.
SMS poruke iz BH Mobile mreže kojom se naručuju mTon melodije se ne naplaćuju, kao ni ostvareni podatkovni saobraćaj u slučaju kupovine putem BH Telecom portala za mobilne korisnike.
Posebne napomene:
Pretplatnicima BH Mobile mreže naplata korištenja mTona usluge vrši se na kraju obračunskog perioda, kroz mjesečni račun. Ultra korisnici prilikom kupovine trebaju na računu imati minimalno onoliko novca koliko je potrebno za kupovinu željenog mTona, a u slučaju da se radi o prvoj kupovini, na računu moraju imati i iznos mjesečne naknade koja se naplaćuje odmah. U slučaju da u tom trenutku nemaju dovoljno sredstava na računu kupovina neće biti odobrena. Prepaid korisnicima se naplata mjesečne naknade vrši za mjesec unaprijed.
Ukoliko korisnik mTon usluge nema dovoljno sredstava na svom Ultra računu u trenutku naplate mjesečne naknade, sistem će 30 dana pokušavati izvršiti naplatu. Istovremeno će korisnik biti obavješten putem SMS poruke da je potrebno da nadopuni račun. Ukoliko to ne uradi u roku od 30 dana, usluga mTon će biti isključena.
Ukoliko je korisnik svojevoljno odjavio uslugu ili mu je usluga isključena od strane BH Telecoma zbog neizmirivanja obaveza prema BH Telecomu, zloupotrebe i sl., BH Telecom će arhivirati korisnikove postavke i kupljene melodije mjesec dana od dana deaktiviranja. Ukoliko se korisnik u periodu od mjesec dana od dana deaktivacije ponovo ne prijavi na uslugu, sve postavke će biti brisane sa sistema.
SMS IMENIK
Slanjem SMS poruke na broj 061 11 82 možete dobiti informaciju o pretplatnicima usluga BH Telecoma (fiksna i mobilna mreža, privatni i poslovni korisnici). Upit se može izvršiti po broju telefona ili podacima korisnika:
Po broju telefona – SMS poruka treba da sadrži potpuni broj telefona u formatu: 033xxxxxx odnosno 061xxxxxx
Po podacima o korisniku (fizičko lice) – upit se vrši u formatu: F_ime_prezime_grad gdje znak “_” znači razmak ili prazno polje. Podaci za prezime, ime i grad moraju sadržavati najmanje tri slova.
Po podacima o korisniku (pravno lice) – upit se vrši u formatu: P_naziv-pravnog-lica_grad gdje znak “_” znači razmak ili prazno polje. Podaci za naziv pravnog lica i grad moraju sadržavati najmanje tri slova.
Ukoliko ima više rezultata pretrage možete ih saznati slanjem poruke DALJE. Brojevi koji su pod zabranom za informacije (1182) neće se prikazivati.
SMS HOROSKOP
Slanjem SMS poruke možete dobiti vijesti o dnevnom horoskopu. Ljubav, posao, zdravlje? Da li su vam zvijezde danas naklonjene?
Odgovor na ovo pitanje potražite slanjem SMS poruke u sljedećem formatu: HOR_XXX, gdje znak “_” znači razmak ili prazno polje a XXX prva tri slova naziva horoskopskog znaka, npr. za dnevni horoskop vodolije ukucajte SMS sa sadržajem HOR VOD i pošaljite na broj 061 11 11.
ONLINE ZAŠTITA
Online zaštita podrazumijeva korištenje sigurnosnog softvera koji omogućava sigurnije korištenje internet usluga.
Usluga Online zaštita obuhvata sljedeće sadržaje i funkcionalnosti:
zaštitu od virusa, špijuniranja, napada i sličnih prijetnji
štiti privatnost i lične podatke
povećava sigurnost za online kupovinu i bankarstvo
bezbjedno čuva lozinke
omogućava zaštitu djece prilikom korištenja interneta kroz funkcionalnosti kao što su Parental Control i Safe Kids
štiti porodične fotografije, muziku i uspomene
minimalan utjecaj na rad vašeg uređaja
pojednostavljuje sigurnost – preko jednostavne, online kontrole
ONLINE ZAŠTITA ZA DESKTOP UREĐAJE I LAPTOPE
KASPERSKY ANTI-VIRUS 2017
Kaspersky Anti-Virus 2017 pruža osnovnu zaštitu od svih vrsta malware-a. To je okosnica odbrane PC računara – štiti vas od najnovijih virusa, špijunskih softvera, crva i drugih malware-a, bez usporavanja rada računara.
2,50 KM
Osnovne prednosti rada softvera:
Štiti protiv virusa, špijunskih softvera i sličnih prijetnji
Minimalan utjecaj na rad vašeg računara
Pojednostavljuje sigurnost – preko jednostavne, online kontrole
Mjesečna naknada za korištenje licence na dva uređaja iznosi 5,00 KM.
Mjesečna naknada za korištenje licence na tri uređaja iznosi 5,50 KM.
ZEMANA ANTILOGGER
Zemana AntiLogger nudi zaštitu protiv online pokušaja krađe privatnih podataka. Softver obuhvata niz slojeva zaštite, što omogućava sprečavanje pokušaja krađe privatnih informacija kao što su bankovni podaci i log-in podaci. AntiLogger je efikasan protiv ciljanih napada, poznatih kao „zero-day malware“ i „ransomware“. Također posjeduje mehanizam za blokiranje i enkripciju privatnih podataka.
3,50 KM
Sigurnosne karakteristike:
Enkripcija tastature
SSL zaštita
Ransomware zaštita
Zaštita pretraživača od malicioznih programa
Skeniranje PC-a u svrhu čišćenja od malicioznih programa
Zaštita u stvarnom vremenu
Zero-day malware zaštita
Mjesečna naknada za korištenje licence na tri uređaja iznosi 7,00 KM.
Mjesečna naknada za korištenje licence na pet uređaja iznosi 12,00 KM.
ONLINE ZAŠTITA ZA MOBITELE I TABLETE
KASPERSKY INTERNET SECURITY ZA ANDROID
Kaspersky Internet Security za Android donosi najnovije Kaspersky Lab mobilne sigurnosne tehnologije – uključujući vrhunsku zaštitu protiv krađe kao i Android antivirus. Jednostavan je za korištenje, jedinstveno rješenje koje je optimizovano za zaštitu Android telefona i Android tableta od sigurnosnih internet prijetnji, uz minimalan uticaj na performanse uređaja.
1,70 KM
Osnovne prednosti rada softvera:
Zaštita u realnom vremenu od internet prijetnji i mobilnog malware-a
Automatsko virus skeniranje za aplikacije
Zaštita protiv krađe (daljinski pristup podacima na nestalom uređaju: blokiranje uređaja ili brisanje svojih podataka putem posebnog SMS-a; dobijanje lokacije uređaja itd.)
Zaštita privatnosti i web zaštita (npr. sakrivanje broja telefona, SMS i drugih podataka za određene kontakte od neovlaštenog pristupa)
Poziv/SMS filtriranje (telefon prima samo pozive i poruke koje želite primati)
Blokiranje opasnih web stranica
Web upravljanje (upravljanje zaštitom vašeg uređaja putem internet portala)
Mjesečna naknada za korištenje licence na dva uređaja iznosi 2,10 KM.
Mjesečna naknada za korištenje licence na tri uređaja iznosi 2,90 KM.
ZEMANA MOBIL–E A–NTIVIRUS
Zemana Mobile Antivirus je antivirusni program osmišljen kako bi zaštitio Android uređaje poput tableta i pametnih telefona. Zemana Mobile Security je alat koji štiti korisnike od zlonamjernih aplikacija.
2,50 KM
Sigurnosne karakteristike:
Zaštita u stvarnom vremenu
Enkripcija tastature
Napredna malware detekcija i odstranjivanje
Skeniranje Android uređaja u svrhu čišćenja od malicioznih programa
Zero-day malware zaštita
Mjesečna naknada za korištenje licence na tri uređaja iznosi 5,00 KM.
Mjesečna naknada za korištenje licence na pet uređaja iznosi 8,00 KM.
ONLINE ZAŠTITA DJECE
KASPERSKY SAFE KIDS
Kaspersky Safe Kids nudi nove i bolje načine kako bi vaša djeca bila bezbjedna dok koriste PC, Mac i mobilnim uređajima. Pomaže vam u praćenju komunikacije vašeg djeteta – putem My Kaspersky portala. Upozorava vas ukoliko vaša djeca zalutaju daleko od sigurne zone koju ste vi definisali. Kaspersky Safe Kids vam pomaže da kreirate i dogovorite nove, sigurnije načine za vašu djecu za istraživanje digitalnog svijeta. Kaspersky Safe Kids će vam pomoći upravljati i pratiti korištenje uređaja, postaviti pravila za pristup internetu; vidjeti šta vaša djeca pretražuju, vide i dijele na mreži.
2,50 KM
Osnovne prednosti rada softvera:
Nudi nove i bolje načine da zadržite vašu djecu sigurnom – na PC, Mac i mobilnim uređajima
Pomaže vam da pratite komunikaciju vašeg djeteta – putem My Kaspersky portala
Upozorava vas ako vaša djeca odlutaju daleko od zaštićene zone koju ste vi definisali
Pomaže da usmjeravate vašu djecu tako da mogu pristupiti web stranicama, sadržaju i aplikacijama koje ste naveli kao prikladne za njihov uzrast
Usluga se odnosi na jedan korisnički account putem kojeg se nadgledaju odabrani uređaji (neograničen broj uređaja)
Osnovni uslov za korištenje usluge je posjedovanje odgovarajućeg uređaja putem kojeg je moguće korištenje usluge, kao i korištenje jednog od paketa u kojem je omogućen pristup internetu uz koji bi ova dodatna usluga bila aktivirana.
Omogućeno je besplatno probno korištenje usluge u periodu od dana dodjele licence do isteka narednog kalendarskog mjeseca. Za što bolje iskustvo korištenja savjetujemo da izvršite instalaciju aplikacije odmah po dobijanju maila od strane BH Telecoma. Ukoliko odjavite korištenje usluge u toku probnog perioda, nemate obavezu plaćanja troškova njenog korištenja. U slučaju da ne odjavite korištenje usluge tokom probnog perioda, mjesečna naknada za korištenje usluge se počinje obračunavati.
Usluga se naplaćuje kroz mjesečni račun za cijeli mjesec bez obzira na dan aktivacije.
POTPUNA ONLINE ZAŠTITA
Kaspersky Internet Security je jednostavan za korištenje, jedna licenca kao sigurnosno rješenje za više platformi, štiti bilo koju kombinaciju PC i Mac računara, Android pametnih telefona i tableta.
5,60 KM
Osnovne prednosti rada softvera:
Štiti vaše uređaje od današnjih prijetnji
Obezbjeđuje PC, Mac i Android uređaje
Štiti vašu privatnost i lične podatke
Povećava sigurnost za online kupovinu i bankarstvo putem “Safe money” funkcionalnosti
Štiti djecu – roditeljski nadzor za PC i Mac
Minimalan utjecaj na rad vašeg uređaja
Mjesečna naknada za korištenje licence na dva uređaja iznosi 7,20 KM.
Mjesečna naknada za korištenje licence na tri uređaja iznosi 9,00 KM.
Mjesečna naknada za korištenje licence na pet uređaja iznosi 12,30 KM.
KASPERSKY TOTAL SECURITY
Kaspersky Total Security je vrhunsko sigurnosno rješenje za PC, Mac i Android uređaje. Jedan proizvod, sa jednom licencom, štiti vašu privatnost, novac, identitet, fotografije i djecu.
7,20 KM
Osnovne prednosti rada softvera:
Štiti od virusa, špijuniranja, napada i sličnih prijetnji
Obezbjeđuje PC, Mac, iPhone, iPad i Android
Štiti vašu privatnost i lične podatke vaše porodice
Povećava sigurnost za online kupovinu i bankarstvo putem “Safe money” funkcionalnosti
Zaštita djece preko Kaspersky Safe Kids
Zaštita djece putem Parental Control funkcionalnosti
Bezbjedno čuva lozinke – za lak pristup
Štiti porodične fotografije, muziku i uspomene
Minimalan utjecaj na rad vašeg uređaja
Pojednostavljuje sigurnost – preko jednostavne, online kontrole
Mjesečna naknada za korištenje licence na dva uređaja iznosi 9,00 KM.
Mjesečna naknada za korištenje licence na tri uređaja iznosi 10,30 KM.
Mjesečna naknada za korištenje licence na pet uređaja iznosi 14,50 KM.
Izvještaj o rad Odbora za glasanje sa 50. (vanredne) Skupštine Dioničkog društva BH Telecom Sarajevo.
 Izvještaj (PDF)
Članovi Nadzornog odbora:
  • Mugdim Mandužka – zamjenik predsjednika
  • Almina Pilav – član
  • Nenin Dedić – član
  • Hairs Delizaimović – član
  • Svetlana Cenić – vršilac dužnosti člana
Članovi Uprave:
  • Mirsad Zaimović  generalni direktor
  • Duljko Hasić  izvršni direktor za razvoj poslovanja
  • Tarik Čarišmanović  izvršni direktor za tehnologiju i razvoj servisa
  • Alma Čolo  izvršni direktor za pravne poslove, upravljanje organizacijom i ljudskim resursima
  • Orhideja Junuzović – izvršni direktor za ekonomsko – financijske poslove
  • Muamer Hadžović – izvršni direktor za investicije
  • Sedin Kahriman – izvršni direktor za informacione tehnologije
Odbor za reviziju:
  • Dika Osmanović  predsjednica
  • Fatima Obhodžaš – član
  • Ekrem Čagalj  član
Trenutno ažuriramo ovu kategoriju.
Vaš BH Telecom.
Trenutno ažuriramo ovu kategoriju.
Vaš BH TELECOM.
Vjerujemo da znanja, sposobnosti i kompetencije naših zaposlenika predstavljaju pokretačku snagu koja omogućava najviše tržišne rezultate.
Zainteresirani za karijeru kod jednog od najpoželjnijih poslodavaca u Bosni i Hercegovini? Pozivamo Vas da pošaljete svoju prijavu!
Vaše CV – ove šaljite nam e-mailom na adresu karijere@bhtelecom.ba.
Ukoliko se otvori novo radno mjesto, a Vaša CV zadovoljava njegove kriterije, pravovremeno ćemo Vas kontaktirati.
Strateški veoma ozbiljno pristupamo korporativnoj odgovornosti znajući da smo dio industrije koja se brzo razvija, te nastojimo i putem ponude inoviranih usluga doprinijeti dobrobiti društva u cjelini.Trudimo se da učvrstimo vodeću poziciju tako što konstantno unaprijeđujemo usluge i odgovaramo na sve složenije tržišne zahtjeve. Naša orjentiranost ka društvenom angažmanu i davanju podrškeprojektima koji promovišu umjetnost i kulturu i jačaju sport, te projektima kojim se ističe humanost, predstavlja podršku onima koji imaju viziju kreiranja ljepšeg poslovnog i životnog ambijenta.
NAŠE TEMELJNE VRIJEDNOSTI
  • Stvaramo mogućnosti
  • Poštujemo interese korisnika i klijenata
  • Pratimo svjetske trendove
  • Poslujemo transparentno
  • Podržavamo kulturu i sport
  • Ulažemo u obrazovanje i projekte za mlade
  • Gradimo povjerenje
  • lnvestiramo u nauku i budućnost
  • Brinemo o osobama s posebnim potrebama i o ugroženima
  • Promovišemo društveno odgovorno poslovanje
  • Sarađujemo sa zajednicom
  • Podstlčemo pozitivne promjene i humanost
  • Njegujemo tradiciju
Društveno odgovorno poslovanje čini sastavni dio poslovne prakse kompanije BH Telecom i dokazuje se svakodnevno putem različitih aktivnosti kao što su donacije neprofitnim organizacijama, podržavanje sportskih, kulturnih, humanitarnih manifestacija putem sponzorskih angažmana, te stalnim ulaganjem u obrazovanje i brojne druge projekte koji su značajni za razvoj bh. društva.
Dana 02.02.2018. godine, Odluka o odobrenju Odluke Nadzornog odbora o dodjeli donacija pravnim licima u 2017. godini objavljena je u Službenim novinama Federacije BiH, br. 8/18.
 Odluka o odobrenju Odluke Nadzornog odbora o dodjeli donacija pravnim licima u 2017.godini
 
 Izvještaj o utrošku doniranih sredstava – obrazac
KAKO POSTATI PARTNER BH TELECOMA U OBLASTI DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI?
BH Telecom posebnu pažnju posvećuje programu sponzorstava. Pored toga što želimo da budemo pouzdan partner privredi i stanovništvu, budući da smo dugoročno posvećeni tržištu Bosne i Hercegovine, vidimo svoju ulogu u aktivnom i konstantnom doprinosu razvoju društva.
Trudimo se da budemo čvrsto povezani sa zajednicom u kojoj djelujemo, doprinoseći njenom daljem razvoju i stabilnosti. U ovome nismo sami. Stoga očekujemo da nam se javite sa dobrim idejama za saradnju u vezi sa svim pozitivnim, društveno korisnim projektima u svim sferama života i rada.
KRITERIJI
BH Telecom od 27. maja 2015. godine primjenjuje Kriterije za ugovaranje svojih sponzorskih aranžmana, kojima je definisano na koji način BH Telecom ocjenjuje ponuđene partnerske projekte i aranžmane, kao i visinu sredstava koje je ekonomski opravdano angažirati u projektima koji su ponuđeni BH Telecomu za učešće.
Za projekte/programe/aktivnosti u različitim oblastima ovo su Kriteriji.
Sport:
NIVO SELEKCIJE: državni tim – najviši rang takmičenja, državni tim, klub – najviši rang takmičenja, klub
POPULARNOST SPORTA: velika, vrlo dobra, srednja, mala
IMIDŽ I POPULARNOST KOLEKTIVA: velika, vrlo dobra, srednja, mala
BROJ NASTUPA U TOKU UGOVORNOG PERIODA: više od 10 nastupa, do 10 nastupa, do pet nastupa, jedan nastup
RANG TAKMIČENJA: međunarodni, državni, feseralni, kantonalni
MEDIJSKO POKRIĆE: TV, dnevne i sedmične novine, outdoori
OČEKIVANA POSJEĆENOST: velika, vrlo dobra, srednja i mala
OČEKIVANA GLEDANOST: velika, vrlo dobra, srednja i mala
OBIM PROMOTIVNIH USLUGA: velik, vrlo dobar, srednji i mali
TRAJANJE: do godinu, do šest mjeseci, do mjesec, do sedam dana
 
Nauka:
IMIDŽ I POPULARNOST KOLEKTIVA: velika, vrlo dobra, srednja, mala
BROJ MANIFESTACIJA U TOKU UGOVORNOG PERIODA: više od 10 manifestacija, do 10 manifestacija, do pet mainifestacija, jedna manifestacija
RANG MANIFESTACIJA: međunarodni, državni, feseralni, kantonalni
MEDIJSKO POKRIĆE: TV, dnevne i sedmične novine, outdoori
OČEKIVANA POSJEĆENOST: velika, vrlo dobra, srednja i mala
OČEKIVANA GLEDANOST: velika, vrlo dobra, srednja i mala
OBIM PROMOTIVNIH USLUGA: velik, vrlo dobar, srednji i mali
TRADICIJA: više od 10 godina, od pet do 10 godina, do pet godina
SRODNOST DJELATNOSTI S BH TELECOMOM: velika, vrlo dobra, srednja, mala
TRAJANJE: do godinu, do šest mjeseci, do mjesec, do sedam dana
Kultura:
IMIDŽ I POPULARNOST KOLEKTIVA: velika, vrlo dobra, srednja, mala
BROJ MANIFESTACIJA U TOKU UGOVORNOG PERIODA: više od 10 manifestacija, do 10 manifestacija, do pet mainifestacija, jedna manifestacija
RANG MANIFESTACIJE: međunarodni, državni, feseralni, kantonalni
MEDIJSKO POKRIĆE: TV, dnevne i sedmične novine, outdoori
OČEKIVANA POSJEĆENOST: velika, vrlo dobra, srednja i mala
OČEKIVANA GLEDANOST: velika, vrlo dobra, srednja i mala
OBIM PROMOTIVNIH USLUGA: velik, vrlo dobar, srednji i mali
TRADICIJA: više od 10 godina, od pet do 10 godina, do pet godina
TRAJANJE: do godinu, do šest mjeseci, do mjesec, do sedam dana
 
Posebni sponzorski aranžmani:
MEDIJSKO POKRIĆE: TV, dnevne i sedmične novine, outdoori
OBIM PROMOTIVNIH USLUGA: velik, prihvatljiv
DRUŠTVENA KORISNOST: velika, prihvatljiva
TRAJANJE: do godinu dana, do mjesec dana, do sedam dana
BH Telecom može, u vezi sa projektima koje ocijeni vrlo interesantnim iz aspekta svog poslovanja, kontaktirati Organizatora/e projekta/programa/takmičenja/drugih aktivnosti, s ciljem organizovanja sastanka/sastanaka na kom će Organizator/i dobiti šansu da ga detaljnije predstave, ali i da iznesu zašto su kontaktirali baš BH Telecom za partnera i kako vide povezivanje i uključivanje BH Telecoma u njihov projekat/program/aktivnost.
Nakon održanih sastanaka, a u slučaju pozitivnog stava BH Telecoma spram ponuđenog projekta, slijedi donošenje odluke/odobrenja za podršku/sponzorstvo.Odluke donose:
  • Uprava BH Telecoma – za projekte vrijednosti do 20.000 KM, na prijedlog Izvršne direkcije za razvoj poslovanja
  • Nadzorni odbor BH Telecoma – za projekte vrijednosti preko 20.000 KM do vrijednosti 50.000 KM, po prijedlogu Izvršne direkcije za razvoj poslovanja, uz prethodnu saglasnost/Odluku Uprave BH Telecoma i
  • Vlada Federacije BiH – za projekte vrijednosti preko 50.000 KM, po prijedlogu Izvršne direkcije za razvoj poslovanja, uz prethodnu saglasnost/Odluku Uprave BH Telecoma.
Da biste konkurisali za sponzorstvo BH Telecoma, potrebno je da popunite i pošaljete prijavni formular. Spreman i popunjen prijavni formular pošaljite elektronskom poštom na sledeću e-mail adresu: sponzorstva@bhtelecom.ba, kao i na našu adresu:
BH Telecom d.d. Sarajevo
Izvršna direkcija za razvoj poslovanja – Sektor za upravljanje promocijom
Franca Lehara broj 7
71000 Sarajevo
Prijavni formular možete preuzeti ovdje.

NAŠI BRENDOVI

NEWS FEED

PONOSNI SMO ČLAN CENTRALNE POSLOVNE PLATFORME U BOSNI I HERCEGOVINI 

© BH TELECOM d.o.o.

POSTALI SU DIO B2B BIH

CENTRALNO MJESTO FIRMI I BRENDOVA U BOSNI I HERCEGOVINI

KONTAKTIRAJTE NAS

Na sve Vaše upite odgovoriti ćemo u roku od 24h.

Sending

Kontakt | Uvjeti korištenja | Privatnost & copyright | Cookies

© 2019 Z PODUHVATI d.o.o. Sva prava pridržana          

Prijavi se u B2B

Forgot your details?

Create Account

B2B BIH radi boljeg korisničkog iskustva korisiti kolačiće (eng. “cookies“). Nastavkom pregleda web stranice www.b2bbih.ba slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice www.b2bbih.ba kliknite "Slažem se". Više o kolačićima

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close